A Greggs PLC ma az Egyesült Királyság legnagyobb pékséglánca. Az első Greggs-t 1951-ben nyitották meg. Greggs egy Newcastle-ben lévő üzletből indult, és az 1970-es évektől kezdve további regionális pékségláncok megszerzésével az ország többi részén is növekedésnek indult. Az 1990-es évekre az ország legnagyobb pékség-láncává nőtt. 2017-re a láncnak 1764 üzlete volt, köztük 143 franchise üzlet.

Greggs és további lehetséges kérelmezők tárgyalásokat folytattak az RHA-val – a Brit Road Haulage Association-nel – arról, hogy csatlakozzanak a Brit Gazdasági Versenyhivatal (CAT) előtti kártérítési keresethez a Kamion Kartell ellen. Az ügy az Európai Bizottság 2016 júliusában meghozott döntésére alapult, miszerint a vezető tehergépkocsi gyártók – Volvo / Renault, Daimler, Iveco és DAF – a közép- és nehéz tehergépjárművek árát manipulálták 14 éves működésük alatt ,1997 és 2011 között. A gyártók kiszabott büntetése összesen 2,92 milliárd euró volt. Az MAN-t nem bírságolták meg az Európai Bizottsággal történő együttműködés miatt , de szintén bűnösnek találtak a kartell tagjaként. Az utolsó kartell tag – Scania, a svéd teherautó-gyártó – ellen folytatott eljárás még folyamatban van, mert a Scania még nem jutott megállapodásra az Európai Bizottsággal.

Korábbi cikkünk szerint a tehergépkocsi-üzemeltetők nevében az RHA pertársaság-képviselőként  történő kinevezéséről mindenkinek meg kell egyeznie. Ez magában foglalja a finanszírozási szabályok részleteinek elfogadását, valamint annak biztosítását, hogy az RHA a tehergépkocsi-üzemeltetők érdekeit szolgálja minden esetben.